Kelebia településen az 5501 jelű Kelebia - Baja összekötő út 2x1 forgalmi sávos, másodrendű főúti paraméterekkel rendelkező, 150 számú vasútvonalat keresztező különszintű átvezetése. A csomópontra vonatkozóan tanulmányterv, előzetes vizsgálati dokumentáció, teljeskörű engedélyezési és teljeskörű kiviteli tervet szükséges elkészíteni.
Az új nyomvonalon vezetett mintegy 13 km hosszú elkerülő út nem csupán a komáromi térség gazdaságfejlesztéséhez járulna hozzá jelentősen, hanem egyben Komárom (kiemelten Szőny városrész), valamint Almásfüzitő elkerülését is szolgálná, tehermentesítve az 1. sz. főút településeken áthaladó szakaszait. Feladat a Komárom város keleti elkerülését biztosító, új nyomvonalon vezetett, ~13 km hosszú, 2x1 f…
A fejlesztés hatására jelentős mértékű észak-dél irányú forgalom tudná elkerülni Veszprém Kádárta és Gyulafirátót településrészeit. Emellett az új út révén jelentős, Veszprém irányú kerülőt sem lenne szükséges megtenni a 82. sz. főútról a 8. sz. főútra, illetve a 72. sz. főútra (és vissza) tartó forgalomnak. Műszaki tartalom: Mintegy 7,5 km hosszú 2x1 sávos főút - tartalmaz a 20. sz. vasútvonal fe…
A projekt a "Vasúthálózat szűk keresztmetszet kiváltás TEN-T korridoron (Almásfüzítő – Komárom szakasz)" kivitelezési projekt megvalósításához előzetesen szükséges területszerzési, területelőkészítési, közbeszerzési, szakértői és ezekhez kapcsolódó szakmai előkészítési feladatokat, projektelemeket tartalmazza. A jövőbeni kivitelezési projekt célja a 160 km/h sebesség és 225 kN tengelyterhelés bizt…
Az 5.sz. főút 2,2 km hosszú szakaszának 2x1 forgalmi sávról 2x2 sávra történő bővítése az M43 autópálya és ELI-ALPS lézeres kutatóközpont körforgalom közötti szakaszon, a szakasz közvilágításának kiépítésével együtt. A szakaszon egy új körforgalom létesül. Ezen kívül tengelysúly-mérő öböl kerül kialakításra és több buszöböl pár. Kapcsolódó létesítményként 1600 m kerékpárút is kialakításra kerül az…
Új nyomvonalon egybefüggő mintegy 3,43 km 2x1 sávos belterületi gyűjtőút funkciót ellátó összekötő út előzetes vizsgálati dokumentációjának, teljeskörű engedélyezési és teljeskörű kiviteli terveinek elkészítése párhuzamos, kétoldali gyalog- és kerékpárúttal, az 52. sz. főút és az 541. sz. főút összekötése céljából. A feladat részét képezi 5 db közúti csomópont, 2 db vasúti átjáró megtervezése, val…
Az 5. sz. főút négynyomúra történő bővítése során a meglévő 5. sz. főút - 44. sz. főút - 54. sz. főút csomópontjában korábban megépült 3 sávos turbó körforgalomtól az 5. sz. főút 93+360 km szelvényéig kerül sor az úthálózat fejlesztésére. A beruházás érint 2 db meglévő egy forgalmi sávos körforgalmat is, melyek turbó körforgalmakká történő áttervezése, valamint a főút melletti szervizút tervezése…
A Debrecen-Békéscsaba közötti 2x2 sávos közúti kapcsolatot megteremtő, kb. 86 km hosszú útfejlesztés egyrészt új külső, észak-déli irányú közúti elemet hoz létre, másrészt a Hajdú-Bihar és Békés vármegye érintett, 47. sz. főút melletti térségeinek jelentős fejlődési lehetőséget teremt mind társadalmi, mind gazdasági értelemben.A tervezési közbeszerzési eljárás lezárult, a tervezési szerződés aláír…
A Debrecen-Békéscsaba közötti 2x2 sávos közúti kapcsolatot megteremtő, kb. 86 km hosszú útfejlesztés egyrészt új külső, észak-déli irányú közúti elemet hoz létre, másrészt a Hajdú-Bihar és Békés vármegye érintett, 47. sz. főút melletti térségeinek jelentős fejlődési lehetőséget teremt mind társadalmi, mind gazdasági értelemben. A tervezési közbeszerzési eljárás lezárult, a tervezési szerződés aláí…
A Debrecen-Békéscsaba közötti 2x2 sávos közúti kapcsolatot megteremtő, kb. 86 km hosszú útfejlesztés egyrészt új külső, észak-déli irányú közúti elemet hoz létre, másrészt a Hajdú-Bihar és Békés vármegye érintett, 47. sz. főút melletti térségeinek jelentős fejlődési lehetőséget teremt mind társadalmi, mind gazdasági értelemben. A tervezési közbeszerzési eljárás lezárult, a tervezési szerződés aláí…