Építési és Közlekedési Minisztérium
Beruházási portál
A teljes szakaszon burkolat-megerősítés készült 11,5 tonnás megengedett tengelyterhelésre méretezve. A megyehatáron lévő kis sugarú, inflexiós ívek korrekciója, valamint az ezt követő szakaszon a meglévő domború ív korrekciója megépült. Dunaszekcső után a kissugarú domború ívek korrekciója és a mértékadó árvíz-szint miatt a pályaszint emelés megvalósult. Dunaszekcső északi és déli határán szigetes forgalomcsillapító épült. Dunaszekcső belterületén két kijelölt gyalogátkelőhelyet létesítettünk. A Diási-árok feletti híd teljes felújítása és megerősítése megtörtént. A Vadvíz-árok feletti műtárgy, az út magassági korrekciója miatt átépült
Adatok | |
---|---|
Projekt típusa | Út |
Kialakítás típusa |
Új nyomvonal (2x1 sáv) 11.5 tonnás tengelyterhelésre történő burkolat-megerősítése (2x1 sáv) |
Új nyomvonal (2x1 sáv) | 1090 méter |
11.5 tonnás tengelyterhelésre történő burkolat-megerősítése (2x1 sáv) | 6620 méter |
Érintett vármegyék | Baranya vármegye |
Érintett települések | Dunaszekcső |
Kivitelező | „Magyar 56-os út” Közös vállalkozás (Konzorcium vezető: Soltút Kft., Közreműködők: Hódmezővásárhelyi Útépítő Kft. és Vakond Kft.) |
Fázis | Befejezett beruházás |
A kivitelezés nettó szerződéses összege | 3 589 095 Ft |
Forgalomba helyezés időpontja (tervezett) | 2008.05.26. 01. |
Forrás | A beruházást az Európai Unió és a magyar állam támogatja. |