Építési és Közlekedési Minisztérium
Beruházási portál
A 445. sz. Kecskemétet északról elkerülő szakasza két ütemre bontva valósul meg. Első ütemben elkészültek az I. és II/1. építési szakaszok az 5. sz. főút és 44. sz. főút között, melyek forgalomba lettek helyezve 2015. augusztus 31-én.
Az II/2. ütem 3,35 km hosszú, az 5. sz. főúti csomóponttól indul és tart az M5 autópálya új különszintű csomópontjáig.
Csomópontok:
– körforgalommal keresztezi a 5202 j. (Ladánybenei) összekötő utat,
– körforgalommal keresztezi az önkormányzati Nyíri utat,
– az M5 autópályára különszintű csomópont épült, a forgalmi csomópont részeként a lassító-gyorsító ágak körforgalmú csomóponttal csatlakoznak az elkerülőhöz.
A projekt tartalmazza a Hetényi egyszerű autópálya pihenőpár bontását és az autópálya mindkét oldalán 1-1 komplexé bővíthető pihenő megépítését és a szükséges közmű kiváltásokat. Az útépítéssel elzárt - döntően mezőgazdasági művelésű - területek megközelítésére, a főpályával párhuzamosan megerősített földutak kerültek kialakításra.
Adatok | |
---|---|
Projekt típusa | Út |
Kialakítás típusa |
Kerékpárút Különszintű forgalmi csomópont Körforgalom Híd Új nyomvonal (2x1 sáv) |
Új nyomvonal (2x1 sáv) | 3350 méter |
Híd | 58 méter |
Kerékpárút | 500 méter |
Érintett vármegyék | Bács-Kiskun vármegye |
Érintett települések | Kecskemét |
Kivitelező | Duna Aszfalt Út és Mélyépítő Korlátolt Felelősségű Társaság |
Fázis | Befejezett beruházás |
A kivitelezés nettó szerződéses összege | 5 750 719 036 Ft |
Kivitelezés kezdete | 2019. 01. 01. |
A projekt tervezett/tényleges befejezési dátuma | 2018. 10. 01. |
Forgalomba helyezés időpontja (tervezett) | 2018. 12. 14. |
Forrás | A beruházást a magyar állam finanszírozza. |